Thursday 14 April 2011

saya follow blog anda sebab..

hai, selamat malam semua..tgh buat ape tu..aku baru je pas tgk tutorial hijab..sambil praktik,nak mcm hana tajima..tapi oh! bila dah try2 xjadi..dan xlawa langsung aku pakai tudung2 ala beliau tuh..xsesuai lgsg.so, pakai yang biasa2 sudah.yang aku mampu dan rasa selesa..tanggapan aku kat kwn perempuan yang pakai tudung ala2 hana tajima ni..bila muka diorang dah ditakdirkan oleh yang maha esa cantik,mulus,..bak kata org pakai ape2 pun cantik lah..sume akan nampak cantik even tudung yang diorg pakai tu klepek (version terengganu neh) ada paham??, atau xnampak kemas la senang citer..tapi aku ingt masa2 sekolah dulu mane boleh wt tudung yg klepek2 mcm tu..kalau pakai tudung yang selekeh mesti kene tarik tudung tu ngan cikgu. cikgu aku mase aku skola rendah dulu nak kitaorang pakai tudung lipat bulat2 mcm cikgu tu pakai.mmg xleh blah la..aku darjah 5 kot time tu..by the way cikgu tetap best..cikgu ruhana. =)

tp aku xnafikan mmg cantik ye style tudung ala beliau tuh..mcm yuna ke, same la kot ngan hana tajima.aku gila jugak bile tgk diaorg pakai tudung mcm tuh...aigoo..sweet seventeen jek rase..haha..okey, dah cakap pasal shawl.

sejak 2, 3 hari ni aku rajin menfollow blog2 orang taw..sebab aku bosan aku kena bnyk membaca plus cuci mata tengok pic2 orang terutamanya blogger2 yang duk oversea..jelesnyer tgk diorang duk sana..yang terbaru aku follow blog sista ni..waa..bestnye tengok beliau bergambar dengan pokok bunga sakura kat jepun tu..lepas tu aku follow blog tubelawak neh..klaka la entry2 beliau..boleh baca bila aku tension..pastu gelak kah kah kah =o mcm beliau slalu gelak. pastu blogger otai neh ben ashaari..nk komen ape ek..blog beliau ni sgt best la..mcm2 info dan contest yang beliau buat..tapi xpenah pun aku join..aku ni pemalas skit nk join..huhu..nanti bila smpai seru aku nk jugak try join segmen ke ape ke kan..kita bersantai bersama ben ashaari..;) lagi aku follow jugak blog neh..kak leen.beliau ni senior aku masa kat tempat praktikal aku kat epict kat kemaman taun lepas..tapi dia bhgn lain la..aku bhgn it..comel beliau ni..juga seoarang penjual shawl..hehe.skrg akak jual shawl lg ker kat ofis?? hehe..tak lupa jugak, aku follow blog mira neh..sebab ape aku follow beliau?? sebab dia follow aku..ehehehe..xde la..blog mira ni comel la..ada info.tak macam blog aku ni..banyak membebel, banyak meluah..huhu..tapi pasni blog ni akan bertukar wajah dan identiti kot..tgu jela..bila ia akan bertukar..haha =p shuker..ada lag ke tak blog yang aku follow dalam 2, 3 hari ni ek..asenye mcm dh xde kot.yang 2,3 bulan lepas tak dikira ek.

okeh la.sekian saje. tq kpd yang sudi singgah dan follow blog yang xcomey dan banyak membebel neh.pesanan ikhlas, membaca amalan mulia serta banyak faedahnya ..peace..;)

No comments: