Tuesday 26 April 2011

Bahaya Penadol

Assalamualaikum...erm aku nak mengadu nasib kat sini bleh tak..ececey..mintak izin plak dah. ye la..isau jugak kot sebb blog ni ade follower..aku terfikir apa sebab diaorang follow blog neh.ape yang menarik entah..nnt wat entry mengarut susah lak kan..xpespasal meluat org.even diaorang xbaca pun blog ni.tp asekurang2nya terbaca gk sket kan kt dashboard.ekeke..ini blog personal aku.diulangi blg personal.awal2 nak minta maaf sebab keadaan blog ini.
okey lah..aku sebenarnya nk mengadu yang sekarang aku tgh sakit kepala yang amat. maybe sebab ada ulser kat dalam mulut ni.sampai 3 plak tu.tmpt dekat2..arghh..sakit tol.nk mkn pun xde selera dah..mmg turun lg berat badan aku.dah la demam lak tu..tp skrg demam dah ok.kepala je xok2 lg ni. and for infromation..aku xmakan sebiji ubat pun lg.bukan sbb xde ubat atau takut nk mkn ubat, tapi..aku xsuka mkn penadol lepas baca artikel ni..penadol bahaya untuk hati kita taw. so, lepas baca harap fikir berkali-kali la ye lau sape2 yang suka amik penadol ni bila sakit kepala atau pening. amalkan cara lain yang lebih selamat..

No comments: