Sunday 3 April 2011

fly to kelatey..=)

assalamualaikum..selamat berhjung minggu semua..ada kuar jalan2 tak? mesti ada kan..aku xde.okeh. sebab xde org ajak kuar jenjalan..okeh, tipu. sori la sape2 yang ajak kuar tu, aku xdpt sbb aku saving.gaji xdpt lg lol...ciannye aku. lepak kat umah jela. mengadap cerita yang diambil dari wani doney. citer ganas gile. menggigil badan aku tengok kekejaman di depan mata.huh.tapi aku xserik, nk tengok lagi..=p semalam aku dh tengok cite hostel, twilight, dengan pearl harbour..ada lagi saki baki yang belum ditengok.sume cite2 lame.haha..i like u..

oh ye..ptg ni aku akan terbang. i'allah..kalau xde halangan..aku nak g korea auuww...gedik. sape la nk bawak aku g korea senang2 kan..berangan jela..aku nk g kelantan je sebenornye..xjauh pun..dlm 45 minit kot. kejap jek. 1st time aku nk naik flight..o yeah. excited. kau ader?? hahaha..t aku cite pengalaman pertama aku fly with MAS..esok aku citer ek..hehe..so offline untuk 24hours ++ ..becoz ptg esok aku sampai putrajaya balik.oloh kejap je pown..ok, itu saje aku nak membebel. doakan aku selamat kat sana. sebab aku sorang2 pompuan dengan sorang pegawai ofis aku..jgn risau, dia bleh jaga aku dgn baik.lau tak sila cari die kalau jadi ape2 kat aku.wahahaha..gile. =]

p/s: excited to make a new experience..=)

No comments: