Friday 29 April 2011

Prince William & Catherine Middleton Wedding


hari ini 29 APRIL 2011, seperti semua orang tahu merupakan hari perkahwinan Prince William dan Princess Catherine Middleton. macam biasa..kalau royal kawin mesti la rakyat akan teruja kan. so, aku dah tgk sikit majlis royal ni. mmg sgt sgt sgt meriah dgn org ramai g menyaksikan mereka secara live di sana..

kita punya Yang Dipertuan Agong pun pergi juga taw kat majlis diaorang ni..bestnyer..huhu...ada cerita kelakar gak taw disebalik perkahwinan mereka ni..tp xde la kaitan ngan mereka kan. kawan aku ni ha..tetiba kol (walaupun jarak antra bilik aku dgn bilik die 5 langkah kaki je perjalanan, gatal gak nk kol) tny cmni, zila putera william kawin dgn maya karin ke?? kah3.. terkejut aku dgn soalan beliau ni.entah ape2..mmg tak mengikut perkembangan betul die ni..boleh plak die tny soklan mcm tu.mane dtg la idea die ni..ghupe2nye die kene kelentong dgn kwn die..kah3..tu la..len kali ikut skit perkembangan luar..kan dh kena tipu. kesian die..hahaha..=D tapi kalau betul pun xsalah..tp macam peliks je kan.ngee~~

by the way, kepada sesiapa yang rasa nak tengok secara langsung perkahwinan diaorang, sila bukan NTV7 sekarang. kepada sesiapa yang terlepas boleh buka Youtube then pergi ke channel TheRoyalChannels. kat situ ada semua video perkahwinan mereka.
semoga perkahwinan mereka akan berkekalan..bahagia hingga ke akhir hayat mereka..;)

nota kaki: bila plak time aku nk kawin ni ek?? muahahaha =p

No comments: