Saturday 9 April 2011

bakal dapat kawan baru =)

Assalamualaikum..alhamdulillah..maha suci ALLAH yang sentiasa membantu hambanya tika kesusahan..hari ini aku dah dapat juga bilik sewa yang murah.berpatutan.setelah beberapa minggu kot mencari.walaupun dalam hati tak nak duduk kat kwsan tu.tapi aku dengan sendiri sorang diri pergi jugak gagahkan kaki untuk tgk bilik sewa tu. benda yang sukar bagi aku buat sorang2 akhirnya aku tempuh juga.sebab aku sedar, aku tak boleh bergantung harap dengan orang lain untuk selamanya. aku perlu berdikari. tapi, tempat tu not bad at all..masa aku contact dengan bakal roomate aku pun aku dah tahu, die ni mesra orangnya. sama la dengan aku.hehe..=) nama dia kak lisa. so, aku xkekok la bila dapat roomate yang mesra ni.sebab aku suka sembang2..tapi aku belum buat keputusan lg untuk masuk bila.rumahtu plak fully furnished, sume lengkap.seperti yang aku harap2kan..nanti senang untuk aku masak, senang nak basuh baju sume tu..alhamdulillah.

lega sangat2 dah selesai satu masalah.harap, lepas ni tiada lagi masalah pasal rumah.amin..
step seterusnya ialah aku perlu kemas2 sume barang then, boleh la start pindah duk umah baru..=) lepas tu, boleh fikir plak pasal konvokesyen.yea..aku akan konvo pada 14 mei 2011. aku ialah graduate yang basi. yela mane taknye, taun lepas aku hbs blaja taun ni baru aku dapat konvo.baru nk dapat diploma aku.huhu.lepas ni aku citer lagi ek pasal konvo, pasal rumah baru, pasal roomate baru..sume baru nih.hehe..oppss..pasal aku nak cerita naik flight untuk kali pertama belum dilaksanakan lg.miahaha..teruk kan.ckp nk cite, tp xcite..maaf la..nanti ada masa aku cite okey?

okey...selamat berhujung minggu semua..saya sayang keluarga saya.=) dengan tetiba ckp cmtu..sebab dah rindu sangat2 kat diorang..mish u all..=) bubye..

No comments: