Friday 1 April 2011

oh! ape dah jadi?

hai sayang-sayang semua yang tetiba sudi dtg singgah kat blog ni. aku nak cite sket pasal petang tadi. kejadian yang buat aku gelak sorang2.gini citernya...

pabila petang berlabuh..pabila jam menunjukkan pukul 5..aku seperti biasa, buat2 xtahu..buat2 xde perasaan nak balik umah.sebab xpuas2 duduk ofis.cess..padahal sebaliknya. gitu la rutin aku bila tiba waktu balik.org lain sume berpusu2 nak balik cepat, tapi aku lain.konon nak tunjuk kau tu rajin la ek.cedpooodah..w'pon keje xbape nk ade pun balik lmbt jugak.mmg aku sengaja balik lmbt skit.kali ke berapa dah aku ckp aku suka balik lambat.

okeh2 dah intro, dah pintu hati aku terbuka untuk balik, dgn segeranya lah aku angkat bontot aku yg cute ni untuk balik.terserempak lak dgn bos kan.bos ajak numpang dia lau aku nk g pasar, aku pun xtahu nk g ke x sbnrnya..pastu aku follow jela. bos drop aku kat simpang sblm pasar.jalan kaki plak skit nk ke pasar.ok, aku jalan sambil fikir nak beli ape..dalam kepala aku nk minum air sejuk, nk minum air sejuk, nak minum air sejuk..dengan pantas aku cari2 air yang aku berkenan..jumpa la..air tebu..rm1.20. pastu aku minum la kan..sambil jln2 tgk ape yg menarik..pusing2 nye pusing bhgn makanan, xde lak yg aku berkenan, pusing lak bhgn pakaian, ade lak yg berkenan, tpi aku xbeli la..aku saving untuk ke kelantan esok luse ni.haha. pastu dh habis air tebu aku tuh..lega.hilang dahaga.pastu jumpa lorong yg aku boleh mencelah untuk ke ruangan makanan. aku lalu..jumpa lagi air.aku order air jagung plak.pastu cari makanan.ceit, masih xjumpa ape yg aku nk.last2 aku kuar dari pasar tu dengan hati yang tenang dan lega sebab dapat minum air sejuk.wow! saving gile ko ni zila. turun pasar just beli air harga 1 ringgit je.ini adalah sejarah okeh. tak penah2 aku wt habit mcm ni.ok cool
orait!! tgu ape lg ni?? citer dah habis la..tq for reading this. emmuahhh =)

No comments: