Thursday, 1 April 2010

tak kira saya nak balik jugak~~~~~

malam ni kalau jadi nak balik kampung...dah nak masuk 2 bulan dh tak balik. sedey kan..padahal duk dekat jek..ishk2..walaupun sistem tak siap lagi, aku nak jugak balik. mungkin lepas jumpa dgn family kt kampung lepas ni aku akan ada semangat lagi untuk buat sistem tu selepas sistem pertama aku telah direject secara langsung oleh bos aku..haha kesian kan..sabar jela..
balik t nak lepaskan segala beban yg ade....stress betul rase dlm beberapa minggu ni..dah terbayang dh ni balik t nak mandi sungai..whoaaa..bestnyer....
kalau jadi balik bleh jumpe bebudak ni sume sebab diaorg pun balik jugk..dh lame xramai2 ..huii rindunye..........=]



1 comment:

eniac said...

erm...klo blik jgn lpe org kat cni yea...

i'm gonna miss you....my sweet...