Sunday, 11 April 2010

tak ada tajuk =]

hari ini aku sangat kusut...sehingga satu gurauan yg kecil pun aku boleh nangis bagai nak rak..bengkak mata..huwaa...sangat terasa hati dgn gurauannya..tak perlu nk sebut sapa nama dia.yang pasti die lagi tua dari aku..and aku kene bersabar and hormati yang tua.lgpun aku hnylah seorang yg paling lemah di sini.tp lemah tak bermaksud aku boleh ditindas sewenang-wenangnya. tak tau nape emosional sgt..nasib baik ada org pujuk aku..ada jugak org untuk aku luahkan..lega sangat rase. lepas solat lagi terasa kelegaan tuh.

w'pun begitu aku tak ambik hati pasal kejadian tadi..aku terima seadanya.sesungguhnya setiap insan akan berhadapan dgn ujian ALLAH.

2 comments:

eniac said...

erm...mcm 2 la syg...cari ketenangan dalam solat taw....apa-apa pun tabahkan hati taw....

EiLa said...

btol pe yg wan ckp 2..hahaha
npe beb?
story kat luar ek 6t..
huhu