Wednesday 21 April 2010

cik zila dh tunang!

wahahaha..status saya dlm facebook dh bertukar dari single kpd engaged?? memang pun..ala jgn ler terkezut..xbetuii la sume tu. boleh lagi kalau nak ngorat ngan saya..eh eh..tak2. haha..keciwa mr mario saya bile die baca entry ni t. gurau je yang..olololow~~~tapi ade ke org nk ngorat awk? haha..xkisah la jnji ade org syg kite..tu pun dh cukup.hargai la die yg sorg ni..



gila ape kalau saya tunang tak bagitaw kat mak hayam and the geng?? sy nk korang2 semua ada time tu k..status tu maksudnya ade org syg kat saya la..syukur..=)kalau betul saya nk bertunang of coz la saye habaq kat korang sumo..saya xnk la org ckp sy ni mungkir janji.



tapi sangat jauh lagi kalau nk fikirkan semua tu..sebenarnya saya tak suka ckp pasal kahwin dan sekutu dgnnya sebab bnyk lagi benda yg kene selesaikan..antaranya ialah:-

--------dapatkan degree ------------------------request from my parents actually..=]
--------keje dulu 2,3,4,5++ tahun---------------sehinggalah mendapat seruan untuk bertunang+berkahwin..then bla bla bla...

setakat ni, itu saja lah yang ada dlm pemikiran saya. saya baru jek tukar status bertunang w'pun realitinya belum bertunang..habis suma terkezut..termasukla abg ipar saya..haha.wtpe nk caye ngan status maya tu sume. bagi saya, tak perlu la percaya info2 dlm facebook ke ape ke.semua tu dusta semata..cewaah.susah gk nk explain bile org tny bab2 cmni kan. pape hal pun realitinya saya belum bertunang.

eh2..pasan x? sblm ni entry sy ckp aku n ko..tapi arini saya awk plak..miahahaha..=p

1 comment:

Ridhuone said...

erm...lame lg perjalanan 2...perlu kesabaran yang tinggi...