Sunday, 4 April 2010

Muzakarah

salam hari ahad..dan selamat bekerja kepada semua rakyat pantai timur..haha dh mcm dJ lak. sekarang ni waktu rehat jd aku nak merehatkan minda aku kat blog ni..=)

minggu lepas w'pun aku xjadi nak balik kg, tp hari jumaat tu aku turun jugk kuantan. Jumpa kawan2..jumpa special fren...hehe..best sgt sebb dapat hadiah lagi..hoyeeaah..dapat bunga lak tu. mmg xsangka bleh dapat bunga. sweet tol bF sy.=p
pastu dapat satu barang lagi..tet......=o




lepas jumpa principal kolej, kitaorg pergi shopping kt megamall..sedih sebab berdua jek..si izni tuh balik cepat sgt. ape la izni ni, sampai xsempat nak salam cium-cium ngan awk taw..



lepas siap shopping tgu lak jejaka2 balik dari solat. w'pun perut tgh lapar sbb xmkn pape pagi tuh kami tetap tgu korang taw..dh lame xmkn same2 punye pasal la ni. bagus kan kwan korang ni..(angkat bakul sdri..)








=p =p ..kata2 di atas hanyalah gurauan semata2 xde kaitan dgn yg hidup atau yg dh tiada di dunia ini..=p =p

2 comments:

eniac said...

bunga 2 khas buat tn puteri yg sy rindu sgt3...

harap tn puteri suke la yea...

raksasajingga said...

mak hayam?
statement panas ni...aku nk mintak maap pd kwn2 aku suma..sory sgt2...
aku syg korg tau...
kne blik cpt ari 2...ade amergency kes..hu2...nnt dh abes practical kte jmpe k...thanks upload pic ni...