Saturday 19 March 2011

free without feeling love anymore.

Tgk tajuk kat atas..kesimpulannya..aku sgt teruja untuk mulakan hidup baru tanpa sesiapa pun yg bertahta dalam hati aku, tiada siapa yang boleh tanya aku itu ini, tiada siapa yang akan halang aku untuk kuar dengan orang tu orang ni, tiada siapa yang akan buat aku rimas dan tiada siapa yang akan aku buat die macam patung..seperti kata kau..

Kamu jugak, xperlu lg kamu merayu sbb sekiranya aku cair lg dlm pujuk rayumu, aku akan tewas dan aku takut berlaku lg benda yang sama..jangan kau seksa lg diri kau untuk sayang diri aku sedangkan kau tahu aku sebaliknya..aku dah cuba, tapi still gagal..maafkan aku sebab tak berdaya..ingt, ini bukan salah kau, tapi salah aku..semoga kau tabah dalam mengharungi dugaan ini.

Yess i admit..i'm the most such a worse person..u not. i am not like you..just imagine if its happen when we will about diikatkan? it will memburukkan lagi keadaan kita. then, when u asking me about the past, i can't answer..sorry..its hard to say..please accept my decission.

tgk, muka dah masam..its not becoz of u but it is becoz of me..i'm wrong..

"Our greatest glory is not in never failing, but in rising up every time we fail."
-Ralph Waldo Emerson

wake up please!! never give up..

1 comment:

Ridhuone said...

terima kasih atas segalanya....aku akur dgn keputusan itu....doaku sentiasa ada untuk mu....maafkan kesalahan ku....hanya itu pintaku...