Monday 21 March 2011

full and happy weekend

hari minggu aku full okeh for last saturday and sunday..walaupun dah putus bercinta..see..betapa aku bangganya bagitaw yang aku dh putus bercinta..so, watever..padan muka kau zila. tapi..thanks to my friends yang ajak aku jenjalan especially to norin.walaupon aku demam aku redah jugak ikut korang taw. semata2 termakan dengan pujuk rayu mu norin..hahaha..demam aku xde la teruk sgt kot tgh hari tu..sebab tu dapat ikut je..tapi kite tengok plak ape citer sampai ke malamnye..step by step..






melangkahnya kaki kami ke taman equestrian, tup tup sampai kat sini.. ------------->








okeh, dengan bangga dan teruja nya kami baru sampai kat monumen alaf 21 neh setelah dan nk sampai setahun kot kerja kat putrajaya..=) kalau xde festival hot ballons sah2 kitaorang xsampai kat sini..ngee~~



di belakang tu salah satunya bangunan tempat keje aku okeh..nice look..bangunan kat blkg la bukan aku okeh. bagus, xperasan.

okey, ini norin yang perasan dirinya xseksi..suka hati anda lah ye..janji anda bahagia bersama yang tercinta..=)..the healthiest and funny girl but when she got moody with someone..haa..kau tahu la sape die..garang woo..takot takot..=p

<=========ini azim budak yang feelling2 cute..tapi he is ok for the time being..haha..ayat xleh blah..betul2 die ok. setakat kenal ngan dia xpenah lagi die wat aku nanges..cess apekejadahnye..=p






okeh, dah habis sesi siang..gambar yang terpilih..mane belon panasnye ek? haha sori kami xdapaT tengok dan naik belon panas pun ok sbb belon akan ada pada waktu pagi dan petang shj..jadi kami teruskan perjalanan kami ke alamanda, the mines main bowling then..KL..Dataran Merdeka..
:
:
:
V
di sini aku nak cakap yang ini 1st time aku kat dataran merdeka..ok..booo sama aku..enough.

ini plak selepas kami di dataran..kami melencong pula kat I CITY..kepada yang xsuka dengan keindahan lampu2 ni harap xpayah la datang..nanti mengeluh plak macam budak yang perasan cute tu..tapi aku taw ko happy kan..


faiz, aku dan paan..tgk faiz yg sedang muncungkan mulut tu poyo gile..geli okeh aku tengok..tapi best jgk kwn dgn si faiz ni.1st time kuar jln2 ngan die..salalu kuar mkn je kan..thanks ye faiz sbb blanje kitaorg masuk i city tuh..die jadi pemandu pelancong sekejap..keh keh keh..but..muka paan xleh blah..klaka tol. dh ala2 nyah aku tengok korang ni..





kesimpulannya, walaupun aku demam hari tu, tapi aku tetap maintain buat2 sihat..then sampai masa aku terbersin, tetiba sejuk, tetiba sakit perut, tetibe sakit kepala..sampai je rumah terus xtido..mandi2 dulu pastu baru tido..sampai arini baru demam aku ok..=)
thanks to paan, faiz dan azim coz bawak aku ngan norin jalan2 ek..akhirnya tmpat2 idaman yang aku mengidam nk g sampai jugak..sayang korang!! ahaks..=) korang jgn muntah plak lau baca entry aku ni..khas untuk menghargai jasa korang..

No comments: