Monday 28 March 2011

i sayang u

Assalamualaikum..salam sepetang bersama saya.ehek..dah lame xupdate blog neh..baru 3 hari je kot..so, arini nk cite ape ek..nk ckp yag aku dah tengok citer world invansion (battle of Los Angeles) cite ni pun best.lagi2 aku tengok bersama kawan aku yang very the funny girl..aku asyik tergelak je jalan2 ngan die. i love her! =) her name is Nurul Huwaina. nama manja yna..kami dah kenal sejak form 1 lg..yaaa...dah lama. then lepas form 5 kami terpisah, kalau jumpa pun time kat kemaman. sakali, dua je kot. last jumpa taun bile tah. tup2 jumpa plak kat putrajaya ni..memang jodoh kami la kot.hehe..what the.

aku happy sebab dia dah makin dekat dengan aku..i'allah..kalau ada rezeki kami nak duduk satu rumah.yuhuuu..bestnyer..=) masa duk hostel dulu katil kami dekat je..sebelah2 aje..well kami mmg rapat la kan..even bila exam kami dapat result pun dekat2 jugak. haha.result cmne?? haha..itu sudah termasuk dalam akta rahsia rasmi kami.kuang kuang kuang..=]
sebetulnya sekarang tgh tgu waktu magrib then aku nak siap2 kuar makan seterusnya kuar untuk mengusha rumah untuk disewa bersama yna jugak. berbaloi2 betul ada kawan bernama yna ni kan. hehe.sayang u..peluk skit. hihi..hope aku berkenan dan dapatkan terus bilik tu.sewa murah.kita tgk cmne keadaannya. kalau berkenan malam ni jugak aku bayar deposit. wahaha..excited ni. apesal la lambat plak masa berlalu..cepatla2..Ya ALLAH, tolonglah hambamu ini dalam usaha untuk mencari tempat perlindungan baru..amin..doa waktu magrib.=) .
okes la ..dh masuk waktu.. aku offline dulu ye..nanti aku cite lagi..babai..assalamualaikum..

p/s: nervous r plak..ngeh ngeh ngeh..=]

No comments: