Sunday, 27 February 2011

rahsia tarikh lahir tuan punya blog!!

haa..lets chekidout rahsia tarikh lahir areziela..

Bulan Kelahiran azila ialah JUN!

Berfikiran jauh & berwawasan. (jauh mane ek?? berwawasan ke aku ni) op koz la..=)

Mudah ditawan kerana sikap baik. (yess..)sape nk teckle aku sila buat baik..erk, ade ke??

Berperangai lemah lembut. (yg ni mcm xbape betul..sbb aku ni ganazzz..=p)

Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood.(its true..=) )

Idea yang terlalu banyak di kepala.(aku xkreatif la..bab idea2 ni)

Bersikap sensitif. (agak sensitif)

Mempunyai pemikiran yang aktif (sentiasa berfikir). [fikir nak makan jek] ahakss..

Sukar melakukan sesuatu dengan segera. (kalau dh urgent sepantas kilat aku buat..)

Bersikap suka menangguh-nangguh. ( kalau rase nk buang air tu yg aku suka tangguh.) teruk kan..kena batu karang baru taw sakit..

Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik. (mestilah!)

Cepat marah & cepat sejuk.(xdinafikan lgi..)

Suka bercakap & berdebat. (hehe..bnyk cakap)

Suka buat lawak & bergurau. (xbest lau suasana suram muram)

Otaknya cerdas berangan-angan. (what?? ade la sikit2..)

Mudah berkawan & pandai berkawan. (mesra alam gituw..=))

orang yang sangat tertib. (yolah tu..tgk keadaan la..)

Pandai mempamerkan sikap. (sikap suke2 hati aku je)

Mudah kecil hati. (yess sensitiviti tinggi)

Mudah kena selsema. (dulu2 la..skrg dh ok!)

Suka berkemas.(mesti la..lau rumah bersepah xselesa nk duduk)

Cepat rasa bosan.(yup!)

Sikap terlalu memilih & cerewet. (betul betul betul) sape la tahan ngan pangai very the cerewet aku ni ek??

Kurang mempamerkan perasaan. (yg ni aku xtaw..)perasaan ape ek..lau aku marah aku xsimpan aku terus marah kot..

Lambat untuk sembuh apabila terluka hati. (erm..maybe!)

Suka pada barang yang berjenama. (berpada2 la..=p)

Mudah menjadi eksekutif. (i'ALLAH..) doakan ye..amin..=)

Kedegilan yang tidak terkawal. (masih terkawal lg la..)

Sesiapa yang memuji, dianggap musuh. Siapa yang menegur dianggap kawan. (i like this statement) so, pandai2 la..=)

p/s: dicopy dari application facebook ..=p

2 comments:

Ema Akmal said...

same la kite..
hehe

areziela said...

Ema Akmal: ape yg same ema??