Sunday 27 February 2011

SANCTUM

director by: Alister Grierson
cast: Richard Rockburgh, Ioan Gruffed, Rhys Wakefield (josh)

haa..mlm td aku nengok citer ni..best woo..aku sgt minat cite2 adventures, cemas2 mcm ni taw..sape yg suke pegi la nengok skali..
"An underwater cave diving team experiences a life-threatening crisis during an expedition to the unexplored and least accessible cave system in the world"

haa..itu la aku bagi sikit aje klu2 untuk cite ni..cite ni bnyk betul sal kematian..ngeri..budak2 bawah 18 taun even 1jam lg nk cukup 18 taun xbleh tgk k..haha..biar betul2 cukup umur..=p

sebenarnye cite ni dh mgu lepas kot kuar..aku baru je dapat tgk smlm.tu pun nasib baik sepupu aku ngan kawan baik die ajak n belanja aku nengok wayang..lau x xdpat jgk aku nengok..tgu kwn2 download jela..haha..dah rezeki jgn ditolak la kan.. time kasih la kpd bob dan zuan..baik betul korang kan..lain kali ajak la lagi.hihi..

lepas nengok wayang diorang ajak g lepak2 kat dataran..hmm aku terfikir dataran mane je yg cantik dan best kat putrajaya ni ek..so aku cakap la kat dataran Putra...tapi yg xbestnye time tu dh hujan rintik2..nk duduk pun xbley..tp xpela..aku layan jela si Bob tu nk sgt g dataran..padahal die tu keje cyberjaya bnyk je tmpt menarik..dh kul 10 diorang anta aku balik..dapat coklat..my cousin blanja..hehek..tocey2..mmg xsangka dapt kuar ngan korang..yela,, sblm ni mane penah kuar pun kan..jumpa kt kg je..yes aku seronok smlm..

tapi dalam keseronokan aku ade jugak kesedihan tu..:(..bab ni aku malas nk cakap sbb aku xtahu xpepasal jadi mcm ni...uih melalut sudah..

haa..sesape yg xtgk lg citer ni slmt menonton ye...=)

No comments: