Sunday 13 February 2011

my new n power contact lense..

yeah..smlm pas g karnival wow! putrajaya...aku g alamanda dgn satu tujuan bersama-sama office mate..aku nk beli contact lense lagi..ade offer murah2..so, xnk lepaskn peluang..dan kebetulan jgk c.lense yg aku duk pakai sblm tu ade problem..sakit ouu mata aku..pedih2..nasib baik xde kene iritasi pape..so, tanpa berlengah dan tanpa fikir panjang aku beli je yg lain buang yg lame..wakaka..

skrg kat alamanda FOKUS POINT ade la wt promosi..murah2 harga specknyer..niat nk pakai speck..tapi xleh blah la bile try speck tuh satu2..mcm nerd jek..tapi satu ari t aku kene gak pakai speck..sume pakat duk marah aku pakai lense..termasuk mak aku..muahaha..lagi satu aku tunggu der aku untuk kami same2 sehati sejiwa memilih speck untuk aku..katenye lau aku pilih sdri akan menjadi ketuaan la nnti..hampeh toll..jahat kan..

tapi pape pun aku dh beli lense untuk 2 kotak lagi..bleh pakai sampai 6 bulan tuh..mmg murah..pastu aku beli yg up skit powernye..sebb yg sebelum ni 125 L, 125 R xbrape nampak lagi untuk jarak yg jauh..nk tahan bus pun susah lol..so, aku ambik yg power 150 L, 150 R..haa..bile dh pakai baru ase terang berderang..tp time nk pakai tu mak aihh lembut gile lense ni..adakah jenisnye mcm tuh atau sebab power tu yg bnyk..entah la..

aku ade satu kemusykilan pasal lense tuh..harga asalnye rm 60 sekotak..before ni aku de beli yg rm 100 sekotak then bleh pakai untuk 24 hours..yg ni lak aku xtahu bape jam bleh pakai..mmg terlupa terus nk tny org tuh..ngek tol..tpi xpela..jnji lepas kul 6 aku cabut la lense ni..=]
haa..ni la die jenama lense yg aku beli tuh..ade sape2 tau bape jam bleh pakai lam sehari??please answer me..tq..pastu aku beli solution skali..2 kotak rm38 rgt+2 botol kecil+2 botol solution percuma+ lense case= memenuhkan kotak make up aku jek..bnyk gile..haha..

ok la sampai kt citu aje bebelan aku..thanks kpd new follower yg sudi follow blog yg ntah pape ni..ahaks..bubye..=)

No comments: