Sunday 6 February 2011

trip ke langkawi 26-30 Januari 2011 part 1

salam...skrg aku dah free sgt2 sbb duk sorang2 kt umah ni..tataw nk wt pe..sebenarnye aku baru je sampai putrajaya dari kg aku kul 5 pgi td. dh xbley nk rehatkan diri..sume keje dh siap..tataw nk wt pe dah..so, aku nk bercerita pengalaman aku kt langkawi..mcm2 aktiviti yg geng aku buat..seronok..mestila..gile xseronok..
aktiviti yg paling seronok kitaorang bt kt sana mesti ala aktiviti island hopping..w'pon masa xbape panjang..tp kitaorg still buat jgk.siap tempah private boat lg..untuk kami berenam..syok habis melayari laut yg sgt2 jernih airnye..


wajah2 keriangan dan nervous nk ke pulau pertama..pic taken by farhan..kitaorg gerak dalam kul 9..driver boat kitaorg muda lg..mula2 tu mmg isau gk takut jdi pape..tpi aku positif thinking..=)







sambungan ke part 2 slps ini..line mcm haram..=[

No comments: