Thursday 8 October 2009

PEPAGI Dh seRabut..

pepagi lg dh aku duk mengadap..bgn kul 6 pastu g mengadap apa yg patt dulu..thanx god..:)
aku still lg mencari2 maklumat sal orion npm..orion npm ni software tuk network monitor..agak sush nk fhm, tp aku kene usaha gk tuk paham..ntah nape la aku dpt tajuk ni..berbaloikah keje aku tu t?? aku xpasti..yg pasti kene terjah jgk ujung pangkal software ni..en halim yg suggest wt mende ni..so, aku dh rela hati just follow je. arini aku nk g jumpe en alim then tny lg bnyk soklan kt die..haha..ape aku nk pakai g kolej arini ek..ermm..baju kurung la.. :) gpun terase mls nk bwk laptop..aku pinjam yg wan punye lah..hekhek..xabis2 nk nyushkan org aku ni..die sedia mambantu aku tu..aku suke suke suke..:p xsbr lak nk g kolej nk terjah en alim ni..alamak..mane lak letaknye pen drive aku ni..adoii ni mesti dak kecik tu main ni..cmne aku nk tunjuk kt en alim sal orion tu..ishkk..ok la aku nk g cr mencr dulu lah..nk siap2 g kolej..papaii..

No comments: