Friday 2 October 2009

Kepercayaan Itu PENTING !!

hr ni mcm2 dh jd kt aku..sesuatu perkara yg buat aku terkedu..aku xtaw nk wtpe..aku xtaw nk xplain cmne..aku just dgr dr die je..die meluahkan apa yg terbuku di htnya..dia terasa ngan aku!!
aduhh aku dh agak sume ni akan jd..n aku dh tahu sape yg salah..org yg bersalah tu ialah aku la...aku ngaku aku yg slh..aku abaikan dia..aku buat die rase terasing..buat die kecik ht ngan aku..buat die sakit sbb aku..buat dia menangis sbb aku..ya ALLAH..upenye bnyk bende dh yg aku wt die kecewa ngan aku..tp aku sgt la bengong wt die mcm tu..tp, satu je aku nk gtaw die yg aku xde niat nk wt die rase mcm tu sume..aku nk die th yg die je yg aku ade..betul aku xtipu..
bile org tu dh syg sgt2 kt kite tu hargailah die..jgn wt die xpercaya ngan kite..aku dh kene skali aku xnk wt lg..bile org yg die syg tu wt die rase xpecaya pd kite, nescaya die akan wt ape2 yg kite sdri xsangka..menceroboh akaun ym, bearshare or etc (bkn menceroboh bnd lain2 ek..)..tu lah cnthnye..tp knp leh die wt mcm tu..sbb die syg kt kita..die takut kita kecewakan die..sape nk org yg die syg jatuh kt tgn org lain kan..sbnrnya bende yg dh terjd kt aku hr ni wt aku sdr yg die mmg ikhlas ngan aku..jujur aku ckp, die mmg seorg yg penyabar..sgt penyabar..aku rase lau org lain d tmpt die skrg ni dh lame die blah..ntah la..mmg die sgt penyabar..n buat pertama kalinya aku nangis dgn teruk sepnjg kami kenl..bincg mslh slow2..n sume dh settle..mmg hr ni n smlm adlh hr aku berduka tp kembali ceria..hal ini membuakan aku lg sdr yg aku sgt bertuah bersamanya..sush nk jumpe org mcm die..aku hny berdoa agar jodoh kami panjang..aminnn..

No comments: