Friday 9 October 2009

MASALAH NEGERI !!

hr ni asyik berkurung dalam bilik je..memikirkan projekku yg agak susah bagi aku sbb sush la nk faham sume tu..aku jd stress la cmni..apa aku nk uat..aduuh..sakitnye kepala pK. duk ngadap video demo pun masih xpaham lg..aku perlukan sokongan sbnrnya..mane taknye, abg aku tu ckp nk membantu aku..aku punye la mengharap bantuan dr die..xbnyk pun aku nk..skit pun jd la..ni aku msj pun xbls..agak2 la bro lau bz xkn fb bleh layan lg. aku mmg dh tahap bengang ni..kang aku report kt mak br tahu..taun dpn aku mogok xnk smbg degree. haha..isyk cmne aku nk smbg degree dip pun terkontang kanting lagi..parahnye keadaan aku ni. tp yg pastinya ade org nk tlg ke x ke aku WAJIB jugak buat projek tu..karang xpasal2 kene repeat xke rugi mase buang duit je.. aku xnk la repeat2 ni. xde lg lam sjrh idup aku repeat paper ni..alhamdulillah. ye zila..ko kene kuat semangat..jgn mudah putus asa..ada org yg sokong ko dr blkg..ayat dh biasa aku dgr..tp mmg tu yg aku ade skrg ni..takutnye aku memikirkan sal projek ni..apela hasilnya nanti. harap dpt diterima oleh semua lapisan masyarakat..amin..tuk kwn2 yg tgh wt final projek tu harap2 dpt uat dgn tenang dan berjalan dgn lancar..doa2kan kejayaa kita semua untuk mendapat segulung diploma. aku xtaw la ape yg aku duk merepek ni..maklum sj la pale aku mcm pening2, bengang je rase..tu yg duk merapu ni..xkish la org nk ckp ape..aku punye blog..bior jela..ahaha..erm dh siap dh aku merapu kt sini. tata.. :)

No comments: