Thursday 1 October 2009

hr ni aku sgt keletihan sbb awl2 pagi dh grk dr kg ke kuantan. aku blik ngan a.bo..otw nk smp kemaman tu bnyk gk la sembang2 ngan a.bo..pasal company baru die, pasal kesihatan die sbb tetibe je die rase tapak tgn die mengecut..abg aku ni die punye jantung xbape sihat sgt..xleh wt keje yg berat2..drive pun xleh lame2..t cpt penat la..oksigen xcukup la..isau gk aku naik kete ngan abg bo ni..kesian pun ade..aku suggest la kt a.bo gune kete auto ringan skit beban time drive tu..haha lau bnyk duit dh lame die beli..tp aku bnyk hbskan mase ngan bc paper je mase lam kete td..tup2 kul 9.45 dh smp kemaman dh..time ni la aku xsuke sbb aku kene naik bus lak tuk g ke kuantan..kul 9.50 bus sihat yang xbape sihat tu smpai..kul 10.15 br gerak..ngantuk gile time lam bus tuh..aku pejam mata la kejap untuk menghilangkan rase ngantuk tu..kul 11.20 br smpai kolej..smpai je kt kolej aku terus buka laptop then smbg wt proposa..huh xabih2 ngan proposal tu. tp yg sedeynye proposal yg aku dh siap wt tu ade poblem lak..kenela wt smule..adoii mmg penat mcm ni..lepak kt kolej smpai kul 6 lbh..pastu aku terus blik ostel..mlm ni aku tido kt ostel atas sbb2 yg tertentu..lepak2 jap pastu kuar mkn ngan ema n liza..pastu g round2 jap, pastu blik..daki lg tga everest tu..huii penat gile..skrg ni mata aku ngantuk yg amat..so aku nk tido dh..ade org pesan xpyh tido lewt2 sgt..ye la org nk tido lah ni..:) gud nite..semoga hr esk menjd lbh baik dr hr ini..amin..

No comments: