Monday 24 May 2010

hari-hari terakhirku~~

hai...dh lame saya x membebel kat cni.perkembangan terbaru saya ialah..baru jek menamatkan hari praktikal kat EPIC ICT.=) last day hari khamis. perasaan saya hepi dan sedih. kenapa ek?

hepi sebab dah habis belaja pastu boleh duk bercuti kat kampung ni.rehat puas2..
sedih lak sbb tak boley nk jumpe kwn2 lagi dah..kwn2 kolej, kwn mase praktikal...bos yg sporting..sume tu buat saya rindu kat diorg..dah la sepatutnye hari ni sy de kt kuantan, tapi nampaknya plan saya dgn iela xmenjadi.sedihnye..tp nak wt cmne kan. dh benda nak jadi..

tapi ada hikmah disebalik segala benda yang terjadi kan..saya boleh luangkan banyak masa dengan keluarga. lagi2 ada ahli baru kat umah.anak sdra baru ni haa..nama dia muhamad qaid qushayyi..comel sgt die.mcm saya.ahahaha..jom kite layan gambar selama saya xupdate blog neh..zaassssss...=]


bersama staff ict programmer

rakan seperjuangan (praktikal jugekk..)

oppss..sila sengetkan kepala anda..=]
okeh, ni mase majlis makan2 dgn staff ict..nice kan..=]


pasni bnyk lagi gmbr2 menarik yang akan ditayangkan..cewah dh mcm wayang gambar lak..haha..=]
yeye esok nk g dating ngan kwn lame la..leh jln2 kat pekan kuala berang..sape nk ikut?? ish xpyh2 saya dgn die je bleh..wink wink.~~

No comments: