Tuesday 25 May 2010

Suruhanjaya Perkhidmatan Awam

salam...esok (26 mei 2010) saya akan menjalani temuduga SPA..huhu nervesnye saya.sekarang ni saya tgh study skit2 pasl jwatan tu..dgr kate penemuduga akan tanya pasal jwtn dan isu semasa dan juga pasal hal2 kerajaan ni semua. so mengikut penglaman abg sy, mcm tu la..mak saya plak sgt2 menyokong saya sehingga mak saya duk sebelah saya ni suruh study.haha..baguskan..=)yela..harapan ibu bapa supaya anak-anak dapat keje yg bagus pastu tanggung diorg plak..

i'allah saya akan buat yg terbaik untuk esok..doakanlah kejayaan saya..amin..
tak boleh nk update panjang2 sbb saya nk study skit ni..=) moga2 ALLAH memudahkan segala perjalanan saya sehinggalah saya berjaya menghabiskan sesi temuduga tu.amin..

tolong doakan saya berjaya dunia dan akhirat..

No comments: