Monday, 15 March 2010

tak sabar nak keluar dari kepompong Pdip




sekarang saya sedang menunggu keputusan samade dapat grad bulan 6 tahun 2010 ataupun tahun 2011..hopefully taun ni la..pas training terus nk grad..baru org ckp fresh graduate tol2..hoyeehh..xsabarnye..wt kt PWTC lak tuh..

kalau diikutkan kene grad tahun depan..tup2 ade berita yg batch kami boleh grad bulan 6 tahun ni dengan syarat tiada hutang atau yuran yang tertunggak dengan kolej..maybe aku punye xde problem la kot..i'allah dapat grad cepat..

perasaan sekarang ni sangat teruja..=) w'pun baru aje nk grad untuk diploma..tp ia sangat memberi makna kepadaku..bestnye..lepas ni status dah bertukar..lalalala..~~~

p/s: thanx to wan sebab tolong zila =)

6 comments:

eniac said...

same2 syg...sume prtolongan 2 ikhlas dari hati wan x mintak upah pun...yg penting syg gembira...

senyum selalu tau...

areziela said...

ye wan...sudah semestinya..=)

eniac said...

wan harap wan akn sentiasa dapat melihat senyuman sayang yang sukar dicari itu....

geliga said...

wah..korng syang..syang yer..cemburu aku...x de orng nk syang kt aku.......huuuuuuuuuuuuu

areziela said...

ala la la..xpela geliga..belum jodoh lagi la tu..ko kene tingkat lg usaha ek..

raksasajingga said...

geliga....aku syg ko ler...
=]
huahahahah...
xper la korg...jiwang jela...
dh masak sgt ngn korg 2...lalalala