Wednesday, 17 March 2010

Si kecil tApi Tembam dan Berat untuk diangkat..

salam..semalam setelah agak lame kakak saya iaitu k.ya tidak menjengah datang ke rumah k.za di kemaman, mereka datang sekeluarga..tp sekejap je aku dapat bermain2 dengan anak buah aku yang 2 org tu..dan sempat jugak aku snap pic si kecil, eh si tembam ni..haaa..jom tengok pic si tembam ini..



tgk, tembam kan die..

tomey kan saya..

nama saya aqil...


muka masam..tak dapat pegang h/p..kecik2 dh pandai taw


saya suka minum susu sebab tu badan saya mcm ni..hihi..=)
nanti aqil posing lebih2 lagi ek..=)

7 comments:

eniac said...

sayang klo budak kecik orng xpanggil berat tau...orang paggil hantap...

areziela said...

hantap??
cmne tu??
xpenah dengar lak

eniac said...

erm...klo org tue2 die marah panggil berat tau...jd mcm doakn budak 2 berat tulang...

areziela said...

ooo...hantap xbest, paggil mantap lah..hihi

eniac said...

erm....syg wan ni...

raksasajingga said...

wei...mantap = izni okey...
sentap ley ke?
huahahah
tomey dak ni kan...geram aku nk picit2 pp die...
hehehe

areziela said...

sentap untuk amir je..nox nox..haha