Wednesday 22 June 2011

nasib nasib nasib

malam tadi aku rase sakit tekak..ada ura2 nk demam.waktu tu aku mengharap supaya aku demam sebab aku malas nk g keje arini.tapi bila bangun tido, aku sihat..bgn dalam keadaan terpaksa untuk g kerja dan pegi attend perhimpunan bulanan. yes, benda ni la sebab aku mls nk g keje arini..lepas tu siap2 nk tgu bus, okey bus 401 dtg, aku naik..mula2 aku dh pelik apesal ramai bdk skolah dlm bus ni..tp aku steady lg..rupa2nya bus ni xg arah ofis aku..cesss kurang asam punya driver.apesal xckp awl2..keliru penumpang lain la..dh terpaksa bus tu bila pusing balik aku kena turun bus pegi naik bus 401 lain..nasib bukan aku sorang ada kwn.haha..pagi2 dah jadi something wrong!

then, smpai ofis tetiba sakit perut.okeh bleh wt alasan xnk g perhimpunan..tp mcm xbest duk sorang kt ofis, aku ikut jgk..bla bla bla..bleh mkn free.itu je aku suka. balik ofis lagi, terus buat hot coklat cadburry.sebab tekak dh rase makin xsedap..badan dh gigil..petanda nk demam.siap wat air letak mug atas meja.time tu bz dgn nk wat air untuk tetamu dtg utk jmpa dato'. tetiba..bushhh..hot coklat aku tumpah.huwaaaa!!! abes meja aku ngan paan dgn hot coklat tuh.nasib baik paan xde time berlaku ketumpahan.lau x, mesti hangin satu bdn die.haha..hampeh betul aku rase.nasib malang kali kedua hari ini.aku tabah.bersihkan meja.wat mcm biasa..aku tahu something wrong dgn aku arini..

something wrong itu ialah..DEMAM..ouhhh..knp la mesti demam lepas aku lalui bnda g aku nk elak pagi td.urmmm...:( padan muka gk kt aku sbb mintak sgt nk demam.ujian ALLAH. :) okeh la..doakan smga aku cepat sembuh.kalau tak aku cuti esok..sobs..

No comments: