Friday 24 June 2011

merajuk.huh!

alkisahnya hari ini..aku dapat task, buat memo.okey aku buat spt yg disuruh. tup2 dtg bos bhgn ni..die tgk aku wt memo tuh die diam..dlm hati aku (eh, mesti bos ni terasa sbb nama dia xde) aku buat2 xtahu jela kan.bukan hak aku nk pandai2 gtaw bos besar masukkan nama dia. alih2 aku nk mintak bos besar sign memo tuh bos bhgn lain lak suruh masukkan nama bos bhgn lg satu nih.,haishh..so, kebetulan la bos yg terasa td ade..die pun straight to the point la kan..dgn nada merajuk...hahaha tak leh blah aku dgr..aku hnya mampu gelak jelah..nk wt cmner.aku faham perasaan org yg dh berusia ni kan mcm mana. mudah tersentuh.hikhik..mesti pening sape yang baca entry ni kan..bos bhgn tu bos bhgn ni..dah brape banyak bos bhgn dah aku ade ni kan..haha..layan jelah..ngeee~~~

moral disini , sebelum buat apa2 kena fikirkan org lain yg mempunyai hak jugak..supaya org lain tuh xde perasaan rendah diri dan terasa hati dgn sesuatu benda yamg kita lakukan.peace ..;)
thanks yaa!


hihik rindu dgn bos bhgn ni..:)

No comments: