Friday 6 May 2011

A Cute Blue Bird give us money ;)



1st nak buat intro pasal ChurpChurp ni..mana aku dapat tahu pasal ChurpChurp ni..aku ada register untuk nuffnang, selalu la kan ada iklan pasal ChurpChurp ni. tapi aku xambik kisah la kan..sampai la satu masa aku tgk akak sebelah aku kat ofis ni post pasal ChurpChurp kat wall facebook..jadi..aku terus selidik la about it.menarik tertarik woooot..banyak ganjaran dengan hanya klik sahaja. if u klik and register u will get more. interesting bukan? senang je caranya..tak memerlukan tenaga dan masa yang banyak pun. kalau korang nak kumpul earning korang pun boleh promote korang punya profile then promote la kat mana2 macam facebook, twitter, skype,ym,msn,email..bla2..tak kisah la janji banda yang korang promote tu dilink kan kepada churp2 yang comel ni..kalau nampak burung kaler biru yang comel tu betul la tu..hihi

haa.cmne nk dapatkan rewarded dari ChurpChurp korang just click font biru ni..akan terus link kepada A Community For Social Media Influencer..okeh, diaorang ada mcm2 iklan yang boleh kita klik.setiap iklan akan ada rewardednya /klik. untuk keterangan lebih lanjut korang klik la link yang diberikan di atas.lagi senang kan..kalau ada yang tak faham boleh tanya..xde masalah..macam2 hadiah menarik if korang join contest diorang ni..oh, contest..yup contest pun ade.bukan setakat iklan shj..sekarang aku dah join contest ini
boleh klik gambar untuk sertai perlumbaan hebat dengan tawaran hadiah yang sgt menarik..korang pilih je nk menang apa..ada iIpad 2, Blackberr Bold 3 atau Ipod Touch! wow menarik kan..kalau tak caya korang pergi terjah sdri okeh..;)

jom kejar aku untuk dapatkan lebih KMs..korang mesti tak dapat kejar aku kan..haha..bajet dah banyak dah ni..;p

lastly, aku menyeru korang supaya join satu lagi social network yang super best ni..sambil bersosial sambil mengumpul $$$ ..;) adioos..





No comments: