Saturday 7 May 2011

bad and good day

ehem ehem..test suara test suara..ehem ehem..assalamualaikum..;)
amacam arini? ok tak....soklan ini aku tujukan kat sesape yang tgl berjauhan dgn family dan duduk sorang2 kat rumah sewa. macam aku .('',)

aku? aku ingt aku xok untuk hari sabtu dan ahad ni..tapi aku silap..sebenarnya aku sgt ok duduk sorang2 kat rumah ni..kakak serumah aku ni xda sebab dia ada kursus 3 hari. apa yang aku buat arini..hehe, macam biasa la..kemas rumah.kemas bilik..basuh pakaian..ye macam biasa. oh lagi satu..ape ek?? mesti la masak...wink wink ;)

aku masak telur goreng sambal..ekceli ini kali ke berapa tah aku masak mcm ni..rasenye xsampai 2 kali kot.so paham2 sdri..tapi best woo..setakat aku duduk berjauhan dgn family ni dah mcm2 aku masak sdri..entah la tgn ni dah mcm satu anugerah.tetiba aku jadi terer bab masak..sume 1st masakan aku sedap..haha..tapi sedap bg aku la..org lain aku xtaw. org cakap sedap mulut kita makan dan kenyang perut kita tu kira ok la tu kan.dah boleh kawin dah..muahaha..gatal =]

tadi kan masa nk masak, baru je siap hiris bawang.tiba2 tgk sinki mcm tersumbat jek..slow sgt2 air turun.aku ape lagi buat2 pandai buka batang paip yg jenis botol tu..pulas punye pulas bussshh air tumpah..dah ade bekas tadah tapi kecik sgt dan melimpahlah air atas lantai..habes lantai dapur aku.haha..kacau betul..sudahnya aku terpaksa basuh satu lantai dapur tu..satu perkara yg aku tak pernah buat dan hari ni aku buat, repair sistem paip. Tangan atas dada mata tgk atas..;p

sekarang tgh tengok muzik-muzik..lama xtengok anuar zain kat tv..erk..apesal die makin nampak muda ek..apekah rahsia beliau.? sila tny beliau sdri la..haha.
oh, disebabkan gaji aku belum masuk aku just stay kat umah jek..sob sob..okeh la..okeh la layan..

tq for reading this ;)

:-) bestnya lagu awan nano ;-)

No comments: