Friday 12 November 2010

pertama sorang

harap2 xde sape2 yg bace entry ni..sbb melalut same seperti entry2 sebelum ni..
luahan 1
adoiii xlarat sgt2..perut rase xselesa, loya..dh la belum mkn lg..nk mask xlarat..duk umah lak sorang2..arghhh..mak tolong...=(

luahan 2
mcm mana nk hadapi hari mendatang bila berjumpa dgn kwn2..kwn2 kolej....rase janggal la sbb sesuatu bakal mengejutkan dan membuatkan diorg nk marah aku..korang, tolong lajgn marah..aku xbersalah,,korang, tolongla jgn tny la pasal tet.....kat aku..aku xtaw nk ckp cmne lagi..korang, jgn la tny aku sbbnye..korang jgnla singkirkan aku dari menjadi shbt korang..disebabkan hal ini yg sampai sekarangkorang xtaw..sampai masa mungkin korang akan tahu..dan sesiapa yang membaca entry ni pasti dapat mengagak apa kejadiannya..harap korang faham. aku serius syg kan persahabatan kite selama 3 tahun..tolong tolong tolong...fahami diriku..

luahan 3
esok nk jejalan lagi..suke suke suke...=)

luahan 4
nk kerja kat tempat lain ke nk stay kat keje skrg.......sygnye nk berenti.....confius confius...nk ikut ckp org atau nk ikut kate hati? mane yg best ek.....erm..

mood: sakit perut ..argh2 patut ke terus tido..........tanpa mkn ape2...

No comments: