Saturday 13 November 2010

manusia mmg wajib akan berubah

entry nidibuat selepas aku berchatting dgn kwn skolah menengah..tetiba je dia menegur aku..selama ni xpenah lak chatting.just comment jek..pastu td tibe2 tanpa bg salam..

"zila nk tny ni" f ckp
"ye..tny la" jwb aku
"zila kenal x awek d?" (bukan name sebenar)..
aku terkejut..aik apesal dieni tetibe tny sal awek org kt aku..jeles ke die..xmungkin xmungkin..
pastuaku tny lagi..
"xknl la f..agaknye kwn uni die kot.."
aku tny lagi..
"nape f?? jeles ke??"
"eh xla bukan jeles..sy tgk kat fb die ber 'syg2' lagi..manje je..lain la xmcm kat skolah dulu.."
aku gelak
"haha..besela f..manusia boleh berubah"
"dh ramai dh kwn2 kite yg xmcm dulu lgi dh " (termasuk aku)
ye la..sume dh meningkat dewasa semakin matang..dh nk kawin dh pun..so, xheran la dgn ayat2 cinta diorg ngan pasangan diorg kan..cume tu hak kita nk tunjuk2 yg kita berkasih syg atau x..jnji masing2 bahagia..mgkn kwn aku tu terkejut kot dgn perubahan masing2 sampai die dgn tetibe tny aku sal awek org..mati2 aku ingt die de hati ngan si d ni..pape pun..semoga perubahan kita semua ke arah kebaikan..

p/s: mood pun boleh berubah2..

No comments: