Monday 25 January 2010

~~seminggu 5 hari keje keje keje~~

wah wah wah..dh seminggu aku praktikal ..xsangka. best jugak praktikal ni ek..masa praktikal ni mcm2 aku dapat..belajar benda baru la..staff2 kt sini pun sume ok..xde yg terkerek lebih2 pun. lau de gak yg kerek aku wt xtaw jela..lantak la. asalkan bos aku ok..
aku ditempatkan dalam bilik technician dengan 2 org staff dan 1 org MT (management training). nama dia azril alif.. ramah jugak. die jenis ok dengan sume org. bnyk gak yg die ajar aku. benda 1st yg aku belajar g restart dns server. server dioarg ni selalu bermasalah..xsettle lagi. kalau email xlepas nk masuk maknanya aku kena g restart server smula la tu. bilik server tu ada kt tgkt 4. huh mau xpenat aku stay kt tingkat 1 pastu kene naik atas lak..lau de lif xpe. ni kt bangunan tu xde lif plak. huii aku yg kurus semakin kurus jadinya. tp aku suka lau diorg bagi aku keje daripada aku duk sesaje layan game je. bosan sgt..

semalam ada budak management training baru masuk..nama dia hafiz dari politeknik dungun. die org satu daerah dengan aku upenye..org kuala berang jugok..haha..=)
ok lah..malas nk merapu bnyk2 t jd karangan spm lak..
cu cin cau..

2 comments:

EiLa said...

hehehe

btol tu...

mkn kurus ase skang ni..

pakai jam pn longgar dh ase ni..

huahuahua

areziela said...

eleh..bukan slalu nk ikut koi g naik atas pun..ko tu kurus sbb xmkn bnyk..mkn seciput je..
t ko balik umah koi wajib mkn bnyk..hahaha