Saturday, 30 January 2010

he's your bf or not???

hr ni aku nk ckp pasal lelaki @ pakwe @ boypren

huh knp ntah aku rase bengang sgt kt sorg mamat ni..ape mslh die ntah..ni bkn mslh aku, tp aku ade dgr mlsh dr kwn aku sal bf die ni..huh mmg bengang..xreti nk hargai langsung..org dh bg peluang xnk guna elok2..mase clash hr tu, ko yg wt hal..pastu terhegeh2 lak nk couple balik..dh couple ko wt kwn aku cmni lak ek..bongok tol...

kalau korang la kan ape akan korang wt kalau pakwe korang

1. wt endah tak endah je ngan korang??
2. pastu kol xangkat..
3. bile angkt, korg ngah ckp xhabis lg, die dh letak phone..
4. de masalah tp xnk cite kt awek sdri..
5. cr salah awek..
6. xreti nk minta maaf..

bg aku la lau pakwe sdri mcm ni gayenye baik xpayah jd pakwe la..aku sgt3 kesian kt kwn aku tuh..tak bahagia..belum kawin lg. lau dh kawin xtaw la ape jd kt korang ek..
pantang tol aku lau kwn aku sdri yg kene cmni..

aku harap kwn aku kuatkan smgt..doa lah bnyk2 supaya hati awk terbuka untuk terima sume ni..walau ape pun yg jd ingt ramai lg yg sayang awk k..jgn nangis lg..t org pun ase nk nangis gk bile tgk awk nangis taw..huhuhu..

5 comments:

eniac said...

wah syg....ciap tlis untuk kawan lg yea... marah betul bunyi nye 2...

EiLa said...

waauuuu..

I think, I know who you mean it...

areziela said...

yes..u know about it..if i am her, i will leave him without any word..blah jelah..=o

Anonymous said...

huhuuhuhuhuu....
"mcm best je artikel ni"...
trase pon ada,hahahah....
neway..
memg tol la..
xpatut ada lelaki yg camtu an??
hehe...

areziela said...

to anonymous, haha..yes dear..this entry just for you..memang patut you terase..hihi..i geram time tuh..kekeke..sy tau sape awk..w'pun anonymous..=)