Sunday, 27 January 2013

happy sunday


selamat petang ahad  ..bosan. Ayat yang tengah dok ade dalam kepala ni..sangat la bosan..sebab apa? sebab tak ada sesape kat rumah ni..sema orang dah balik kg dari hari selasa lagi..mungkin ptg ni bar diorang balik ..hari ni semua benda yang aku nak buat dah achieve..dah mati kutu nak buat apa lagi dah.

seperti gambar di atas ye tuan tuan dan puan puan sekalian..bila membelek2 gamabr2 lama..saya terasa rindu  saat mendaki bukit broga..gambar kehijauan ala2 kekuningan tu sangat cantik sekali..seronok bila dapat naik..:) di kesempatan lain inshaALLAH, nak naik lagi..bersama2 adik dan kawan kesayangan saya. ok lah itu aje...ASSALAMUALAIKUM..:)

No comments: