Monday, 22 August 2011

salam aidil fitri 2011 :)


salam semua..:) sebelum saya terlambat ..saya nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidil fitri..tinggal lebih kurang seminggu aje lagi untuk kita raya dan bulan ramadan meninggalkan kita..:')

macam mana dgn persiapan korang? mesti dah settle semua kan..aku pun i'allah dah settle.seronok tahun ni sebab dapat belanja raya guna duit sdri.tanpa satu sen pun guna duit org lain. maklumlah dh start keje..alhamdulillah..:) siap dapat belanja adik2, mak, bak dan anak sdra lagi.w'pon tak semua dapat..hihihi..xsempat kot nak belikan untuk yg lain..sorry lah ye.

lagi 4 hari je lagi untuk aku berlepas ke kg halaman..wah wah..dlm hati duk nyayi lagu ho ho ho balik kampung jek ni..wink wink ;P okey la. akhir kata, SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI. Maaf dipinta sekiranya ada salah dan silap yang saya lakukan samada yang mengenali atau pun tak mengenali diri saya. semoga raya tahun ni memberi seribu makna dan kenangan kepada korang..yang tak dapat balik kg tu jgn la sedih..ada hikmah disebalik kejadian.haha ayat tak hengat kan..ok la..Cau cin cau babeh..sayang semua ;)

2 comments:

farra8979 said...

alamak, camne leh tertulis raya aidil adha dalam entri? hihihi...

p/s: selamat hari raya...

areziela said...

alamak yke?? terlampau eksaited..edit balik edit balik..haha