Saturday 16 October 2010

jalan sorang2..=(

hari ni aku bershopping sorang diri di metro bangi..mmg sedih sebab pertama kali jln sorang2, dah la 1st time jejak kaki kat tempat td. tp disebabkan aku sedar yg aku xboleh selalu bergantung dgn sape2..aku gagahkan jgk kaki aku untuk melangkah untuk menyelesaikan misi aku untuk mencari baju kurung..setiap kedai aku masuk untuk 1st floor..sume mahal2..yg murah ade, tapi aku xberkenan plak..mmg tah ape2..jenis baju tuh..kain style lame kot..xsuke2..last2 jumpa jgk baju kaler biru yg aku bekenan dgn harga pun bt aku telan liur..haha..1st time aku beli barang tanpa ditemani sape2..org yg paling aku ingt masa jln2 kt metro td is k.ja, iela dan kwn2 kolej aku..then ak terus mencapai hp call iela..sikit2 aku dapat ilangkan rase stress aku jln sorang2..hihik..stress ker..ade la sikit2..mcm kura2 je rase td..aku jln slow n steady..org pandang aku wt xtahu..bukan aku kenal pun diorg tuh kan..aku wt hal aku jelar..ingtkan nk cari lagi sehelai baju, tpi abg adi dah jumpa aku..die pun dh tgk aku beli baju so, dh nk balik katenya..terbantut perjalanan aku ..hampeh tol...tapi aku turut jela diorg kan....pastu pegi guardian then balik..xsampai 30 min dh sampai umah..erm....xsempat nk menikmati cuaca luar pun taw..asyik berkurung je lam umah, dlm kete, dlm mall..haishh..

mood: xsabar nk masuk keje..=) aku suke keje...... ;) keje itu best.......

No comments: