Monday 20 September 2010

saya dah jadi perantau semula

salam..selamat pulang bekerja kepada semua yg bekerja..so, setelah sekian lama saya terperap kat terengganu skrg saya dh merantau..kat mana?? pJ..petaling jaya..eh bukan, putrajaya..sebelum ni kat kuantan je kan..huhu..xsangka..saya akan mula keja mgu ni. nervous la plak sbb ni first time keje yg betul2 dinamakan keje.sblm praktikal je kan..saya dah 3 hari kat Pj ni..semalam kuar pergi jusco..alahai bosannye jln2 sana sbb xde kawan..then mula la teringat kat kwn2 kolej..bestnye lau korang ade kat sini..boleh jln same2 kan..huhuhu...sedihnye..

melepak kat rumah sorang2 xtaw nk wtpe..baju sume dah basuh dah jemur..masak..em mls nk masak.ahahaks...
fikir sal temuduga lak..hari ni sepatutnya saya ade temuduga pukul 10am ..tapi disebabkan saya ni baru je lagi kat pj ni..xbape pandai lagi selok belok sini..so, temuduga tu dibiarkan begitu sje..rugi betul rase xg..xpe, anggap aje xde rezeki..and saya dh menolak rezeki dpn mata..so, keje jela tempat yg dh ade dan senang ni..penginapan dah ade..kenderaan nk g pun dah ada..free lagi huhuhu..
saya tgl ngan abg saya kat pj ni..saya keje kat tmpat die keje gk la..sbb tu senang..hehe..=)
mgkin esok atau lusa, saya akan masuk keje..i'allah..xsabar lak rasa..=)

No comments: