Wednesday 9 June 2010

lalala koje lah~~

susahnye la kan bile dh hbis belaja mmg best, tpi disebalik kebesttan tu ade gak yg xbest. yang xbest sebb poketku sentiasa kering...xde duit lgsg nk g jln2 or shopping..so, sangat2 bosan bile duk kt rumah tanpa melakukan aktiviti luar. saya berharap agar sya dapt keje sementara mencari keje2 yg lebih sesuai.. saya xkisah la keje jd salesgirl pun..jnji duit masyuk kan.dgn duit tu sy nk simpan untuk sambung belajar. terasa sangat nk smbug degree..tapi buat masa sekarang xde rezeki lagi kot..saya dh mals nk sushkan family support saya jek..kalau boleh kali ni saya nk berdikari.nak cari duit sdri..I'ALLAH..harap2 menjdai gk la harapan saya ni.

betul2 xtahu nk ckp sal apa..update blog pun seminggu skali jek..haha..blur betul sejak dh hbis blaja ni..nk merapu pun xde idea. tapi bila dh start habis la..xcukup satu page kan..

nak cite sket, td sblm 2 org budak ni masuk tido, (anak sdra saya) mimi n bahyah..masa tu saya dh terlelap kejap..pastu tetiba mimi panggil, mak teh2 buat la yang ni...adoii die suruh aku susun puzzle..terpaksa la aku layan kerenah dia ni..lau x dia nangis..lgpun esok mimi dh nk balik kuantan. bertambah kebosanan saya. nak dijadikan cite, si bahyah lak join sekaki..masing nak susun puzzle, tpi sampai gaduh2..geram tol saya rasa, tapi budak2 kan nak marah pun xguna. diorg bukan nk dgr saya membebel..berlakulah adegan tarik rambut..saya wat xtahu jek.haha.padan muka diorg..nk gaduh sangat kan..gaduh la puas2 esok dh xleh jumpa dah. mimi ni kasar skit, bahyah lak lembut. bahyah dh 3 taun, mimi baru nk masuk 2 taun..saiz badan lebih kurang nk sama. huhu..sekarang kesemua mereka dh tido..tenang dh suasana..jadi saya boleh la online dgn gumbira..tapi sedey jugak sbb xmesej pun ngan B saya..dh 2 hari..=( ..sbb xde kredit. arghh!!..ni la kan, nk beli kredit pun dh xmampu u oll..

okeh, dh hbs sesi merapu merabai saya..adioss.. alamak..xleh pload pic lak..saya nk tunjuk mimi dgn bahyah..erm.x.pela entry lain la plak..penatnye..~~



No comments: