Tuesday 9 February 2010

let me let go!!!

hmmm rindunye kt mok n bak..
dh lame xbalik..
mgu ni aku akan balik pape hal pun..
aku mesti jumpa diaorg
mok bak k.na adam bahyah..
tgu kepulangan org ye..
adam n bahyah mak teh miss u olz..

sekarang ni aku de kt ofis yg berselerak..hehe..nama dh bilik technician kan..mmg la cmni..penuh dgn komputer, cpu, kabel, bla bla bla..
panggilan pun bnyk kene pick up..tapi wt mase skrg kurang la skit..tu yg duk layan perasaan luah kt dlm blog nih..

td aku tersengaja terbuka fb..wah..dengan bangganya aku masuk paper..w'pun sinar harian je..w'pun pic aku kecik je..haha..pic tu sempena family day cosmopoint pd 6 feb di pantai balok..best la event tuh..xrugi pun aku g sorg2 dr kemaman..hehe..

yg paling bestnye group aku dapat tempat pertama dlm contest bina istana pasir..haha..sweet tol la time tuh..rugi la sape yg xdatang..kuikuikui..

hmm dah dah..aku pun dh mls nk menaip ni sebenarnya..tetiba lak org kol..sap tetiba je hang..ape kejadahnye sap tuh..aku xpaham..haha..nasib baik la ade budak MT ni..diorg jela g settlekan.hihi..aku praktikal je sini..yg remeh2 bagi kt aku..hehe..
td je aku setting printer kt KPK, lectricall room..tp yg xbestnye td, mase kt kpk, akak tu mcm marah2..sebab lambt sgt wt keje..mmg la lambt kak oii..bos sy yg surh sy g n sy belajar dari jauh je ngan bos..jd makan mase gk la..hmmm..sabar jela.
pape hal pun, hidup mesti ceria...senyum selalu..=]

sorry tajuk xde kene mengena pun..=]

No comments: